Вітаю Вас Гість | RSS

Субота, 23.11.2024, 22:44, 18.118.137.96

Access [8]
Головна » Статті » Access » Access

Створення баз даних

Вивчення нового метеріалу:

1.) запуск MS-Access;

2.) ознайомлення з інтерфейсом та структурою MS-Access;

3.) створення таблиць;

4.) заповнення таблиць.


  Запуск MS-Access відбувається аналогічно до всіх уже відомих учням   програм - з допомогою іконки на робочому столі або через кнопку "Пуск".

При запуску Access відкривається вікно, в якому можна вибрати дію: створити нову базу чи відкрити ту, що є на диску.

Зовнішній вигляд програми подібний до інших програм пакету   Microsoft Office, які вивчались раніше. Але є важлива відмінність -   панель інструментів змінюється в залежності від того, з яким об'єктом   працювати.


  Таблиці - це об'єкти, в яких безпосередньо зберігаються дані.

Створити таблицю можна, вибравши у вікні БД вкладку "Таблица" і використавши Конструктор або Майстер, але є й інші способи:


Для заповнення таблиці необхідно перейти в режим заповнення таблиці, відкривши її.

Таблиці складаються з полів та записів. Полями називаються   стовпчики, а рядки - записами.   Внести запис до таблиці означає заповнити  даними рядок. Щоб створити   таблицю необхідно визначити її поля, типи даних цих полів, а іноді деякі   додаткові властивості цих полів. Не всі дані займають в комп'ютері   однаковий об'єм.   Для їх компактного зберігання необхідно чітко визначити їх тип.

В Access передбачені наступні типи даних:

Текстовий - для введення тексту довжиною до 255 символів. Цей тип даних встановлюється за замовчуванням.

Поле МЕМО - для введення заміток або довгих описів.

Числовий - для введення числових даних.

Дата/час - для введення часу і дати.

Грошовий - використовується для роботи з грошовими величинами.

Лічильник - для введення числа, яке автоматично збільшується на одиницю при додаванні в таблицю нового запису.

Логічний - для збереження логічного значення Так або Ні.

Об'єкти OLE - використовуються для збереження в таблиці OLE-об'єктів (наприклад, малюнків, звуків, документів Word та ін.).

Гіперпосилання - для запису в таблицю гіперпосилань.


  Поради щодо грамотного та раціонального створення таблиць:

-інформація в таблицях не повинна дублюватися.

-бажано, щоб кожна таблиця містила інформацію лише на одну тему.

-не рекомендується включати до таблиці дані, що утворюються внаслідок обчислень.

-інформацію про об'єкт бажано розбивати на мінімальні одиниці.

Категорія: Access | Додав: b_oliinyk (21.03.2011)
Переглядів: 816
Push 2 Check