Вивчення нового метеріалу: 1.) запуск MS-Access; 2.) ознайомлення з інтерфейсом та структурою MS-Access; 3.) створення таблиць; 4.) заповнення таблиць. Запуск MS-Access відбувається аналогічно до всіх уже відомих учням програм - з допомогою іконки на робочому столі або через кнопку "Пуск".
При запуску Access відкривається вікно, в якому можна вибрати дію: створити нову базу чи відкрити ту, що є на диску. Зовнішній вигляд програми подібний до інших програм пакету Microsoft Office, які вивчались раніше. Але є важлива відмінність - панель інструментів змінюється в залежності від того, з яким об'єктом працювати. Таблиці - це об'єкти, в яких безпосередньо зберігаються дані.
Створити таблицю можна, вибравши у вікні БД вкладку "Таблица" і використавши Конструктор або Майстер, але є й інші способи:
Для заповнення таблиці необхідно перейти в режим заповнення таблиці, відкривши її. Таблиці складаються з полів та записів. Полями називаються стовпчики, а рядки - записами. Внести запис до таблиці означає заповнити даними рядок. Щоб створити таблицю необхідно визначити її поля, типи даних цих полів, а іноді деякі додаткові властивості цих полів. Не всі дані займають в комп'ютері однаковий об'єм. Для їх компактного зберігання необхідно чітко визначити їх тип. В Access передбачені наступні типи даних: Текстовий - для введення тексту довжиною до 255 символів. Цей тип даних встановлюється за замовчуванням. Поле МЕМО - для введення заміток або довгих описів. Числовий - для введення числових даних. Дата/час - для введення часу і дати. Грошовий - використовується для роботи з грошовими величинами. Лічильник - для введення числа, яке автоматично збільшується на одиницю при додаванні в таблицю нового запису. Логічний - для збереження логічного значення Так або Ні. Об'єкти OLE - використовуються для збереження в таблиці OLE-об'єктів (наприклад, малюнків, звуків, документів Word та ін.). Гіперпосилання - для запису в таблицю гіперпосилань. Поради щодо грамотного та раціонального створення таблиць:
-інформація в таблицях не повинна дублюватися. -бажано, щоб кожна таблиця містила інформацію лише на одну тему. -не рекомендується включати до таблиці дані, що утворюються внаслідок обчислень. -інформацію про об'єкт бажано розбивати на мінімальні одиниці.
|